2013. február 16., szombat

1. fejezet

Sziasztok!
Itt az első fejezet. Remélem tetszeni fog. Pusza*-*


Az első találkozás.......
*Dakota*
- EGY, KÉT, HÁ ÉS. - számolt vissza Emett. Már vagy tizedszerre járjuk le a Floor névre hallgató koreográfiát. Nem mintha nem menne jól és nyertünk volna versenyt vele, de a tanárunk - Emett - tökéletesíteni akarja. Jön ma valami híres banda akiknek háttértáncosok kellenek. Többen is jelentkeztek. Kijönnek, megnéznek, és eldöntik ki kell nekik.
Minden hétköznap itt vagyunk a lányokkal. Ez az életem. A tánccal  tudom kifejezni magam. Több versenyt is nyertem egyedül és csapatban. - Itt vannak nagyszerű. Mindenki fújja ki magát. - indult az ajtó felé Emett.
- Szerintetek, melyik banda lesz az? - kérdezte Ashly az egyik táncos.
- Remélem a The Wanted. - zsongott be Lily is. Na ez beindított mindenkit. Elkezdtek diskurálni. A fiúk elvonultak az egyik sarokba én meg Angel-el videókat néztem a telomon. Nem igazán tudtunk beleszólni ebbe a beszélgetésbe.
Hirtelen kivágódott a két szárnyas ajtó. Mindenki egy emberként fordult a hang irányába. Emett egy Paul Higgins-nek magyarázott, na itt már mindenki pusmogott mert ha ő itt van akkor a sztárok a One Direction. Pár lány felsikított és rohantak autogramért. Lily oda jött hozzánk és csalódottan közölte, hogy ő biztos volt benne, hogy a The Wanted jön ide. Ang-el egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
- Lányok elég volt. - terelte az örült rajongókat  Emett. - Gondolom a srácokat nem kell bemutatnom. Ő itt Paul Higgins a menedzser. - mutatott a férfira.
- Ezt is tudjuk. - szóltam közbe. Válaszul egy szúrós pillantást kaptam. De a fiúk elmosolyodtak.
- Hello, mindenkinek. - köszönt Paul. - Gondolom tudjátok miért vagyunk itt. - csapta össze a kezeit. Még elmondott pár dolgot majd helyet foglaltak, mi meg felálltunk a kezdéshez. Felcsendült a szám és mi belekezdtünk a táncba. Ütemre mozogtunk mindenki össze dolgozott. A testem magától mozgott a jól ismert zenére. A fiúk állva tapsoltak Paul meg vadul írt valamit. Meg mosolyogtatott a látvány mert Emett majd ki esett a szemén, úgy leste a papírt.
- Köszönjük. Most megbeszéljük, hogy kik a nyertesek.  - állt fel a menedzser.
- Nagyszerű. - bájolgott Emett. - Kértek valamit inni, enni? - kérdezte.
- Valami kaja jól esne. - mosolygott Niall. A rajongó táncosok kuncogni kezdtek.
- Meglesz. - intett Emett. Mindenki kért valamit: kávét, colát, fantát. - Nem zavarna ha a srácok addig gyakorolnának  - kérdezte. Most komoly? Mindenki egyszerre mordult fel.
- Nem persze. - jött a válasz.
- Akkor Dakota vissza számol, és az új koreográfiát. - intett.
- Nem lehetne egy kis pihenőt? - kérlelte Lily. - Lécci bátyus.
- Mondom Dak vissza számol. - morgott. Zsémbes öregember. Újra elfoglaltuk a helyünket Én álltam elöl a többiek mögöttem. Kicsit fura volt, hogy az 1D minket vizslat, de hát bírni kell a közönséget. Nem?
- Akkor egy, két és. - kezdtem bele. - Oldalra csúszás. Fordul, taps. - dirigáltam. - Ugor és guggol fordul csússz - csússz. - hirtelen nagy zajt hallottam magam mögül. Megfordultam és mindenki egymás hegyén hátán feküdt. Úgy elkezdtem röhögni, hogy a könnyem is kicsordult.
- Mi történt? - hallottam meg Emett hangját.
- Fáradt vagyok. - nyöszörgött valaki.
- Jó akkor pihenjetek. - adta meg magát Emett. A többség lerohant és helyet foglalt a földön az 1D előtt  Én is szeretem a fiúkat, de azért ennyire nem vagyok bezsongva tőlük  Lassan mi is helyet foglaltunk a földön. Fél fülel hallgattuk a fiúk sztorijait, de inkább beszélgettünk.
- És ti honnan jöttetek? - kérdezte Harry. Hirtelen nagy csendre lettünk figyelmesek és a fiúk felé néztünk.
- Hogy mi? - mutatott végig a hármasunkon. A srácok bólintottak. - Én Las Vegasból. - mosolygott a szőke barátnőm.
- Itt születtem. - folytatta Angel. A fiúk rám emelték a tekintetüket és kíváncsian figyeltek.
Meg kerestem a nekem legszimpatikusabb tekintetet - gyönyörű kék szem. - Írországból - mondtam.
- Télleg? - kérdezte Niall.
- Igen. - mosolyogtam zavartan.
- És honnan? - kíváncsiskodott.
- Mullingar, Wsthmeath. - pirultam el. Engem nehéz zavarba hozni, de neki pillanatok alatt sikerült.
- Ez tök jó. - mosolygott. - És miért költöztél ide? - kérdezte.
- A nagymamámhoz költöztünk, a húgommal  - kezdtem. Nagyot nyeltem. - Anyu halála után. - nyögtem ki. Mindenki mozgolódni kezdett, és a szőkeség szemében észre vetem azt amit mindig is utálta. A sajnálatot.
- Én...... - kezdte. Közbe vágtam.
- Nem kell, nem tudtad. - mosolyogtam.
- Ezt nem hiszem el. Megmondtam, hogy holnap jöjjenek! - kiabált Emett. - Még ezt sem tudod elintézni? - nézett Effire. Ő a titkár nő.
- Mi történt? - kérdezte Nate.
- Itt van Mr. Col és Mrs. Ann. - nézett döhösen Ef-re.
- Hogy mi? - pattantam fel. A pasi egy közös táncunkat jött meg nézni. Nathaniel-el. A nő meg engem jött meghallgatni. Emettnek vannak kapcsolatai és Ő segített a zene iparban is "befutni". De, hogy ma énekeljek az kivan zárva. Főleg, hogy itt van az 1D.
- Nyugi, megoldjuk. - csitított Nat.
- Én ma nem éneklek. - toltam el a kezét.
- Pedig kénytelen leszel és táncolnotok is kell. - nézett ránk Mett. (Emett)
- Minden rendben? - jött oda Paul és a fiúk is.
- Persze meg oldjuk. - mosolygott Emett.
- Na persze. - morogtam. Minden ki rám nézett.
- Egyre türelmetlenebbek. - szólt közbe Effi.
- Hívd be őket. - intett Lily bátyja. Higgins furán nézett ránk. - Ma jöttek egy stúdiótól meg nézni Dakotát és Nat-et. - magyarázta. - És egy nő is jött, hogy meghallgassa a Deket. (becenév)
- És ha jól értem: holnapra várták őket? - kérdezte a menedzser.
- Igen. - reagáltam heves.
A nő és a pasi Effit követően beléptek a terembe. Emett kezet fogott velük és bemutatott minket. A One Direction is bent maradt a Paulal együtt. Ashley elkezdett nyafogni  hogy ez így nem fair mert biztos, hogy akkor mi ketten bent leszünk a háttértáncosok között, ezért Paul oda adta a névsort Emettnek így a szőke liba kicsi szíve is megnyugodhatott.
Végig néztem a közönségünkön: kíváncsi 1D + menedzser,  biztató Emett és a lányok. Mogorva Mrs.Ann, és a fura fejű Mr. Cole. Na ez is jónak ígérkezik.
Fel csendült a dal és a testem magától tudta mit kell tennie. Ezt a táncot tanultam meg először mikor ide kerültem a suliba. Nat-tel akkor lettünk barátok vagyis akkor szerelmesek  Mi vágtuk hozzá össze a számokat és mi tökéletesítettük ki.  Szeretem ezt csinálni - a táncot - így lehetek igazán önmagam.
Próbáltam egyenleten lélegezni kicsit kimerültem a tánctól, de hát énekelnem kell. Ezt volt anya kedven száma, sokszor énekelte nekem és Hollynak. Mély levegőt vettem és belekezdtem az éneklésbe. Eszembe jutottak az emlékek anya és, hogy milyen volt amikor még itt volt. Ez a szám ment a rádióban amikor meghalt.
Hirtelen kipattant a szemem páran tapsoltak, de Mrs. és Mr. Emettel kimentek a teremből. Angel és Lily a nyakamba ugrottak, hogy milyen szuper voltam. Csak akkor vettem észre, hogy sírok.
- Ez annyira király. - ugrált Li az öltözőben. Ja igen hát meg vannak a nyertesek: Lily, Angel, Nate, Endru és Én.
- Azért a The Wantednek jobban örültél volna nem? - mosolygott Ang.
- Hát ja, de mégis. - ujjongott tovább. Zuhanyzás után fel vettem a ruhámat.
Elköszöntem a többiktől és a Lexusosm felé vettem az irányt  Nem laktam messze a tánc sulitól csak egy félóra volt az út. A rendes sulim pont közöttük volt.  A rádióval együtt üvöltöttem a dalokat.
- Kedves hallgatóink és One Directioner rajongok. Meg vannak a háttértáncosok a fiúk fellépéseihez. Nagy gratuláció nekik. - mondta a műsor vezető. Gyorsan terjednek a hírek. - gondoltam magamban. Leparkoltam a ház előtt és kiugrottam a kocsimból.
- Megjöttem. - kiabáltam. Lerúgtam a cipőmet és a konyhába mentem. - Sziasztok. - öleltem meg a húgomat Nagyinak adtam egy puszit és már le is ültem, hogy meg egyem az elém rakott ételt. Ami rántott hús volt petrezselymes krumplival.
- Milyen volt a napod? - kérdezte.
- Hát táncoltam, meg ismertem a One Directiont, táncoltam, aztán táncoltam Nate-val, énekeltem mert a Mrs. Ann és Mr. Cole egy nappal előbb jött. A nyertesek Lily, Angel, Nat Endru és Én. - hadartam el egy szuszra  - Ja és meg hívtak a fiúk este egy buliba.  Mehetek? - vettem elő a kiskutya szemeimet.
- Hát akkor mozgalmas napod volt. Persze mehetsz. - puszilt a hajamba.
- Nézd rajzoltam neked. - tolt a képembe egy papírt Holly.
- Nagyon szép. Köszönöm édesem. - adtam neki puszit. Felszaladtam a szobámba és az ágyamra ugrottam. Benyomtam a gépemet és fel léptem facebookra. Meg jelöltek két képen:
Lily: Imádlak <3

Nate: Emlékszel? Prücsök........ <3 *-*



Lilynek írtam: Naná csajszixd azt a bulit <3 Natnek: Igen <3 szép este volt *-*
Bekapcsoltam a Kiss Yout és bementem a fürdőbe. Meg igazítottam a sminkemet a hajamat kifésültem. Már  hét óra van fél óra és indulnom kell a lányokért. Kinyitottam a szekrényem és feltúrtam azt egy elfogadható ruháért. Magamra húztam egy rózsaszín csőtopot egy szürke rövidnadrágot.  A táskámba beledobáltam a fontosabb dolgokat: pénztárca, íratok. Elköszöntem a rokonoktól és behuppantam a kocsimba.
- Sziia. - köszönt Lily. Őt vettem fel először.
- Mizu? - kérdeztem az utat pásztázva.
- Semmi. - sóhajtott.
- Mi a baj? Ki vele?
- Össze vesztem anyuval, aludhatok ma nálatok? - meresztett kiskutya szemeket.
- Pesze. - mosolyogtam.
- Haliiiiii. - sipákolt Angel.
- Mi ez a jó kedv? - kérdeztem.
- A bátyám holnap haza jön. - kb. mint egy hat éves, de hát én így szeretem.
Nem sokat beszélgettünk az út alatt Li az ablakon bámult ki, Ang meg 100 wattos mosollyal a képén ült hátul  Én meg az utat figyeltem. Végre találtam egy parkoló helyet, kiszálltunk a kocsiból és a ránk várakozó társasághoz mentünk.
- Sziasztok. - köszöntek szinte egyszerre. Az 1D simán bejuttatott minket a szórakozó helyre. Beléptünk  a Blue Monkey ajtaján.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése