2013. február 18., hétfő

2. fejezet

Sziiasztok! 
Itt a kövi rész, kicsit késve. Láttam van már pár olvasó, komiknak is örülnék ha jó ha nem jó :) Jó olvasást. 

Két nap a srácokkal!

*Dakota*
Találtunk egy kis eldugott asztalt az egyik sarokban. A minden kék volt: a falak a székek az asztalok a bár pult. Nem volt nagy tömeg normálisan ellehetett férni mindenhol. Lányok és fiúk egyaránt voltak a tánc parketten. Úgy tűnik a fiúkat itt ismerik jött egy lány...... na ki találjátok milyen színű ruhában? Igen kékben. Felvette az italrendelésünket. Pár perc múlva meg is hozta. Angelnek és Nekem: a Colát. A fiúknak Lilynek:  sört. Liamnak meg valami alkoholmentes koktélt.
- Gratulálunk a Győzteseknek. - emelte magasba az italát Niall. Mindenki így tett és kócintőtűnk.
- A közös munkára. - ittam bele a poharamba.
- Úúú. Imádom ezt a számot. Táncoljunk. - pörgött be Lily.
- Én most nem az tuti. - tiltakozott Ang.
- Na gyere csajszi. - húztam magam után. Még jó, hogy tánc suliba járunk. Egy idő után csatlakozott hozzánk Nat és Harry. Már vagy a tizedik szám ment és Niallan és Liaman kívül mindenki táncolt. Elindultam az asztalunk felé, és leültem a szőkeség mellé.
- Elfáradtál?- mosolygott Li.
- Én soha. Csak szomjas vagyok. - húztam le a Colámat. - Ki ivott meg ennyi sört? - kb. húsz üveg volt az asztalon.
- Lily és Harry, de inkább a csajszi. - piszkálta a szívószálát Niall.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Semmi. - mondták egyszerre.
- Akkor miért nem táncoltok? - álltam fel.
- Én most fel hívom Dant. - indult el az ajtó felé Liam.  Hát oké......
- Na gyere már Niall. - kérleltem a fiút.
- Jó. - hát nincs nagy életkedve. Valami baja van, de mi? Nate magához húzott és úgy folytattuk Benne már volt egy kis pia, de nem zavart.
- Lehúznék most egy felest. - mondtam hirtelen.
- Ted azt kislány. - ivott bele a sörébe Harry.
- Vezetek, kocsival jöttünk. - szedtem le Nate karját a combomról.
- Majd én haza viszlek titeket, igyál nyugodtan. - jelzett Liam a pincérnek.
- Hát legyen. - húztam le a Szilva páleszt. Aztán a következőt.

*Niall*
- Jó most már elég. - vette el a poharat Ang Dektől.
- Nem, nem. - nyafogott Dakota.
- Táncoljunk. - húzta maga után Lily.
- Na ezért mondtam, hogy ne igyon.- pufogott Angel.
- Nyugi már, nem lesz semmi. - legyintett Liam.
- Ez neked semmi? - mutatott Dasyre és Natre akik egy más szájában turkáltak. - Ha meg fekteti Dakota kiakad. - indult el feléjük. - Rajta Liam azt mondtad Te haza viszed őket. - hát vége a bulinak. Lily és Dakota levágott egy hisztit. Alig tudtuk megszerezni a kocsi kulcsot.
- Ne nyafogj Lily. - kiabált Ang. Már tízperce elindultunk és be nem áll a szája. Dakota át karolta a nyakamat és bealudt a mellkasosomon. Zayn és Louis haza "próbálta" vinni a többieket.
- Ne segítsünk fel menni? - kérdeztem mikor kiszálltunk a kocsiból.
- Nem Dakota már jobban van, vele nem lesz semmi. Csak Lily kussoljon. - fordult a barátnői felé.
- Rohadt élet szét megy a fejem. Li ne kiabálj felfognak kelni a nagyiék. - kapaszkodott a karomba Dasy. - Soha többet nem hallgatok rád Liam. - boxolt a fiú vállába. Meg vártuk amíg felérnek a szobába és megkapjuk a jelet, hogy minden oké. Vissza ültünk a kocsiba és haza mentünk. A többiek a kanapén ültek Natet Eduard haza cipelte az anyja kicsit ki volt bukva.

*Dakota*
Kellemes volt arra kelni, hogy Lily pofán csapott. A fejem szerencsére nem fájt mert tegnap este bevettem egy aszpirint.
- Jó reggelt. - köszöntem Angelnak.
- Hali. Keltsd fel a szöszit mert elfogunk késni. - Aha. Könnyű azt mondani. Hát egy kis késéssel, de elkészültünk. A nagyi csinált nekünk szedvicskett ebédre. Úgy volt, hogy papa elvisz, de akkor Ő is elkésett volna. Szóval most 9:30-kor végre elindultunk. Lilyt szó szerint húztuk magunk után sehogy se lehetett este lenyomni a torkán az fejfájás csillapított úgy, hogy most hasogat a feje. 10:10-kor szó szerint beestünk a tánc terembe. Eduard a színpadon ugrált Nate meg az 1D srácokkal röhögött.
- Na végre?  Hol voltatok. - akadt ki Emett.
- A húgod hússzor hányta el magát az úton, és meg a végén nem bírtam szal. én is elhánytam magam. - huppant le Angel.
- Én meg röhögtem. - ültem le Nate mellé a földere. És akkor hirtelen be ugrott valami. - Mi tegnap csókolóztunk  - kérdezte,
- Nem tom nem tiszta minden. - vakargatta a fejét.
- Mi az, hogy csók. Jó, hogy nem fulladtatok meg egymás nyelvétől. - röhögött Hazza. Mire tőlem kapott egy szúrós pillantást és egy térden rúgást.
- Na nem bántjuk a cuki fiút! - sipákolt.
- Én nem is bántottam Niallt se Louist. - mosolyogtam.
- Szóval én nem vagyok cuki? - kérdezte tetetett felháborodással.
- Göndör a hajad. - jelentettem ki. Mire a többiek elröhögték magukat Harry meg besértődött.
- Ahogy elnézlek titeket ma nem lesz próba. Úgy, hogy szabad nap Drágáim. - intett Emett.
- Király. Megyek csajozni. - ugrott fel Endrue. - Na Pá. - rohant ki az ajtón.
- Ez kész. - röhögött Nate.
- Éhes vagyok. - nyafogott Niall.
- Én is. - szálltam be.
- Elmehetnénk a McDonald's-ba. - vetette fel az ötletet Zayn. Ez mindenkinek tetszet. Húsz perc múlva már az egyik asztalnál ültünk és Louison röhögtünk. Aki levágott egy hisztit mert nem volt Répalé. Niall és Én egy Bigmec menüt rendeltünk. Louis Harry Lily és Zayn Sajtburger menüt. Liam reggelizett szóval ő csak egy Álompitét vett. Lou kivette a szívószálamat és bevette a szájába.
- Figyu foka vagyok. - én épp Niall colájából ittam mert ügye nekem nem volt szívószálam  de mikor megláttam a mókamestert elkezdtem röhögni. Leköptem az előttem ülő Lilyt ezen még nagyobbat röhögtem. A szőkeség mellettem hátba vágott. Miután kisült krumpli csatáztuk magunkat elindultunk a sétáló utcán. A lányokkal majdnem minden boltnál megálltunk a fiúk türelmesen tűrték. Vettem egy napszemüveget, Lily egy csomó ékszert Angel meg egy hajráfot. (??)
- Ezt próbáld fel. - nyomott a kezembe Niall egy sálat. - Nagyon jól áll. - mosolygott.
- Köszi, de a napszemcsi után nem maradt pénzem erre. - vettem le csalódottan a kiegészítő darabot. Az ír fiú kikapta a kezemből és oda sétált a kasszához. És megvette. Mi megvette????
- Tessék. - nyomta a kezembe. Én csak bambán álltam az üzlet közepén. Horan vissza jött értem és a karomnál fogva kirángatott az üzletből.
- De csini sál. - visított Lily.
- Ja Niall vette. - tértem magamhoz. Tovább sétáltunk és röhögtünk. Néhány lány megállította a fiúkat, de nem volt olyan vészes. A srácok úriember módjára haza kísértek minket. Vagyis inkább csak engem, de a lányok átjönnek szóval........ Elköszöntünk a srácoktól,de nm volt kedvem "elválni".
- Héj, nem jöttök be? - kiabáltam utánuk. Megfordultak és elmosolyodtak. Együtt léptünkbe a házba.
- Megjöttünk. - kiabáltam. - Mama, papa Holly? - indultam el a konyha felé.
- Óó. Szia kicsim nem is hallottalak. - zárta el a vizet nagyi.
- Mama ők itt Niall, Harry, Louis, Liam, Zayn vagyis a One Direction. - mutattam be a srácokat. - És ő itt a nagy mamám. - pusziltam meg.
- Sziasztok. - mosolygott a nagyi.
- Csókolom. Jó napot. - mondták egyszerre.
- Felmentünk. - indultam el az üdítőkkel és rágcsálni valókkal a kezemben. Kicsit félve engedtem be öt fiút a szobámba.
 A nagyszüleim nem voltak gazdagok, de ragaszkodtak hozzá, hogy olyan szobánk legyen amilyet szeretnénk bár mennyibe is került.
- Ez nagyon király. - nézett körbe tátott szájjal az összes fiú.
- Ja hát köszi. - mindenki leült a puha szőnyegre, és elkezdtünk beszélgetni. A Laptopomon néztünk videókat először a fiúkról, majd zenét hallgattunk. Niall és Lily elkezdtek veszekedni, hogy Demit vagy Selenát hallgassunk.


Ezért beraktam egy közös számukat. Hallkan énekeltem a dalt.
- Miért nem énekelsz? Olyan jó hangod van. - ült le mellém Niall.
- Jobb nekem és mindenki másnak ha nem éneklek. - sóhajtottam.
- Na most miért lettél ilyen szontyi? - meresztett kis kutya szemeket Niall. Megrántottam a vállamat és a körmömet kezdtem el piszkálni. A szőkeség keze hirtelen a hasamhoz ért és elkezdett csikizni. Olyan örült nevetésbe kezdtem, hogy a szomszédok is hallhatták. Niall lefogta a kezemet így csak még szörnyebb volt.
- Ne hagyd abba kérlek. - könyörögtem szinte már sírva. A nagyi benyitott és szólt, hogy kész a kaja.
- Kaja. - kiabáltuk egyszerre a szöszivel. Hirtelen felültem, de rossz ötlet volt mert lefejeltem Niallt.
- Aú! - nyöszörögtem.
- Jól vagy? - kérdezte a fejét fogó fiú. Egymásra néztünk és örült röhögésben törtünk ki.  Hanyatt  fekve a fejünket fogva, én már sírtam. A többiek lementek már rég enni. Húsz perc után sikerült kissé megnyugodnunk  és levánszorogtunk a konyhába.
- Na abbahagytátok? - kérdezte Hazza. Mi csak bólogattunk és elkezdtünk enni.
- Sziasztok. - ugrált be a húgom a helységbe.
- Szia gyönyörűm. ültettem az ölembe.
- Képzeld a nagypapa elvitt az állatkertbe. - ujjongott.
- Hát ez nagyon jó. - pusziltam arcon. - Holly ők itt a One Direction. Fiúk ő itt Holly a húgom. - öleltem magamhoz. A fiúk integettek a kicsi lánynak. Ő csak mosolyogva kifutott. A nagypapának is bemutattam a sztárpalántáinkat és vissza mentünk a szobámba.
- Nincs kedvetek moziba menni? - kérdezte Harry. Mindenki hamar bele ment, de nekem nincs kedvem.
- Én nem megyek, de nektek jó szórakozást. - mosolyogtam.
- Jaj ne már Dek. - nyafogott Lily.
- Most nincs se kedvem se pénzem. - fintorogtam.
- Akkor én is maradok. - mosolygott Niall. Én még "veszekedtem" egy sor Niallal, hogy meny el, de nem ő ragaszkodott, hogy velem maradjon. Szóval a többiek elmentek mi meg az ágyamon ülve bámultuk a Némot.  Az ír manó kérésére.
- Te sírsz? - néztem rá.
- Nem nem csak....... - törölte a szemét. Istenem, de aranyos.
- Jólvan jólvan. - simogattam. És elröhögtük magunkat. Sokat nevettünk és beszélgettünk. Egy idő után már egyre laposabbakat pislogtam, és csak arra emlékszem, hogy Niall vállán fekszem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése