2013. február 26., kedd

7. fejezet

Esély cserébe egy cukrászda.........:)
*Dakota*
Nyűglődve fordultam meg az engem ölelő karok között. Beleütköztem egy mellkasba.
- Jó reggelt. - szembe találtam magam Harry mosolyával.
- Hali. - belenyomtam a fejem a pólójába és beszívtam a tipikus illatát.
- Jó reggelt galambocskáim. - kurjantott Louis.
- Tommomo ne visíts  - pirított rá Hazza.
- Reggeli. - szökkent el előttünk Zayn.
- Kaja. - kiabáltam és átmásztam az alvó társamon.
- A lépembe könyököltél. - ragadta meg a derekam göndörke, de még épp sikerült elvennem egy kroaszant az asztalról. Szembe fordultam vele. Valamiért olyan fura érzésem lett. A tekintetemet fürkészte és a szánk túl közel volt egymáshoz.
- Egyél. - nyomtam a szájába egy falatott.
- Mmmm. Ez finom. - bólogatott és kivette a többit a kezemből. Leültünk a srácokhoz akik furán néztek ránk.
- Mi van? - kérdeztük egyszerre.
- Semmi. - legyintettek és tovább ettek. Beleharaptam egy újabb csoki csodába és valami üdítőért kutattam. Találtam narancs levet, de mire vissza fordultam a tányéromhoz már el tűnt az étel. Össze húzott szemekkel néztem a kajánul vigyorgó Harry-ra. Oldalba könyököltem és egy újabbért nyúltam.
- Dek nézd. - nyomta az orrom alá Lou a telóját. Répák. Rámosolyogtam a fiúra és:
- Harry Edward Styles. - kiabáltam. - Ne lopd már el a kajámat. - csaptam a vállára.
Miután nekem nem maradt enni való. Hazza engesztelésül hagyta, hogy piszkáljam a haját. Ölében ülve már vagy tizedszerre túrtam a hajába és röhögtem Tommomon.
- Húsz perc és ott vagyunk. - kiáltott fel.
- Mi a franc bajod van? Már hozzád se lehet szólni? - kiabált Angel Lily-vel.
- Akadj le rólam. - szólt vissza.
- Héj. Lányok. - pattantam fel. - Mi a veszekedés tárgya? - álltam közéjük.
- Te ne szólj bele. - kiabált rám és elvonult.
- Na nem. - prüszköltem. - Mi bajod Lily? - ültem le az egyik ágyra.
- Semmi. - pakolta tovább a cuccait.
- Ne már a barátnőm vagy. - simítottam meg a karját. Közben Lou felkiáltott, hogy meg jöttünk. Lily elindult, de én vissza rántottam a karjánál.
- A barátnőm? Komolyan? Ez szemét dög vagy. - köpte a szavakat a szemembe és leviharzott a buszról  Zayn és Angel után.
- Dek? - nézett rám Liam. Na nem. Ezt nem hagyom annyiban. A kis szöszi után mentem a többiek meg utánam.
- Merre ment Li? -kérdeztem Zaynt a halban. Ő csak a kezembe nyomott egy kulcsot és furán bámult.
- Állj már meg. - szólt utánam Angel. Eszem ágában sincs.
- Mi bajod? - már a nagy nappali közepén álltunk.
- Ááá, semmi. - fintorgott Lily.
- Látom rajtad ki vele. - léptem hozzá közelebb.
- Csak az, hogy a barátnőm egy hazug szemét láda. - kiabálta.
- Mi van? - értetlenkedtem.
- Sajnálom, hogy Niall megbántott. De én nem tehetek róla, hogy te belezúgtál és most egy másik csajjal kavar. Szóval nem kéne rá másznod Harry-re. - kiabálta. - Azt mondtad te sosem kezdenél ki olyan sráccal aki bejön nekem és lám csak hazudtál. - ez meg hibbant ki mászott rá Hazzára?
- Lily, te nem vagy normális. - ingattam a fejem.
- Nem, nem érdekel. - kirohant az ajtón engem ott hagyva. Utána mentem volna, de mikor megfordultam a többiek az ajtóban álltak.
- Dakota. - jött oda Ang.
- Én... ez, hogy-hogy - dadogtam.
A srácok nagyjából megnyugtattak. Már kiosztottuk a szobákat is. Épp valami hülye filmet nézünk a nagy plazma tévén. Csak most volt időm megcsodálni ezt a luxus kéglit. Ahogy bejössz az ajtón a folyosóról egy hatalmas nappaliba tévedsz. Onnan öt szoba nyílik plusz két fürdő és szemben az ajtóval egy hatalmas kert medencével. És mindegyik szobából van egy plusz ajtó a kertbe.
- Tetszik mi? - riadtam Zayn hangjára.
- Hát megbírnám szokni. - bólogattam
- Meddig leszünk itt? -kérdezte Nate.
- Egy hét, de abból lehet kettő is. - vidult Louis.  Hirtelen ki majd be vágódót az ajtó és Lily csörtetett be rajta.
- Van olyan szóba ahol nem kell vele aludnom? - mutatott rám.
-  Sajna nincs. - fintorgott Ang. - De várj még is itt a kanapé. - gúnyolódott. - Vagy aludhatsz Liam-mal. - karolta át a fiú.
- Niall-al nem lehetne? Akkor vissza kapná. - fintorgott.
- Na jó elegem van. - felugrottam és oda sétáltam hozzá. - Te vagy felháborodva? Olyan dologért ami meg sem történt?! És akkor én? Én megbocsájtottam neked, hogy lefeküdtél két pasimmal is. Jó az elsőt ha lehet úgy fogalmazni megértem, mert mind ketten taj részegek voltatok. De az, hogy másodszorra is és akkor egy csepp pia sem volt benned, csak szimplán dühős voltál anyádra. Én meg bocsájtottam. De te fel vagy háborodva olyanért ami meg sem történt. - kiabáltam. Rohadtul ki keltem magamból, de leszarom. Lily pufogva kiviharzott az ajtón. Én meg mint aki jól végezte vissza ültem a kanapéra.
- Ki volt a második? - kérdezte Angel tízperc után. - Az első az Dave volt azt tudom, de a második? - nézett rám kidülledt szemekkel. - Csak két lehetőség van a bátyám vagy Jade. De ügye nem a bátyám szóval Jade. - én csak zavartan néztem a kezeimet. - Ügye Jade volt? - kérdezte.
- Nem zárhatnánk le? - tártam szét a kezeimet.
- Basszus a bátyám volt. - sokkolt le teljesen és lehuppant Zayn ölébe.
- Jó ő volt, de pont ezért nem mondtam el. Mert jelentéktelen volt. - rohadt dühős kezdek lenni.
- Jelentéktelen? Az, hogy megcsalt. - pattant fel.
- Igen. - kiabáltam. -  Tudod milyen szar érzés volt. Újra át élni és a legjobb barátnőm. Én szerettem mind kettőt. A bátyád fűt fát meg ígért. Így szeret úgy szeret. És tessék. - már zokogtam. Mindenki engem nézett. Újra az a rohadt sajnálat. - És aztán mikor újra beleszeretek valakibe - néztem Niall-ra. - megint jön egy szőke csajszi és mindent elbasz. - durván letöröltem a könnyeimet és megráztam a fejem. - De tudod mit leszarom. Ha túl éltem anyám halálát akkor ezt is a fasznak kell a Szőke herceg Fehér lovon. Ha itt vagy nekem te  és Nate - mutattam Angel-re. - Meg  a One Direction Turné buszon. - nevettem fel zavartan.
- Jaj babám. - csoportos ölelés. Na ez a Turné is jól indul.
Imádom ezt a könyvet, most olvasom el negyedszerre. A srácok kint kajálnak én meg bevonultam egy jeges kávéval. Egy ideig lekötött a laptop, de meguntam és inkább olvasok.
- Gyere. - szóltam a kopogtató személynek az ajtón túlra.
- Zavarok? - dugta be a fejét Niall. Rámosolyogtam és megpaskoltam az ágyat magam mellet. Ő egyenes rá vetődött. Belenyomta a fejét a párnába én meg tovább olvastam. - Sajnálom. - suttogta. Kidülledt szemekkel néztem rá.
- Tessék? - kérdezte. Egy könyv jelzőnek használt cetli raktam kér lap közé és teljesen a fiú felé fordultam.
- Sajnálom, hogy elbasztam. - pislogott. - Nincs semmi köztem és a csaj között. Csak találkoztunk mert nem akartam, hogy egész turné alatt hívogasson. Nem lett volna szabad hagynom, hogy megcsókoljon. - hadart.
- Niall. - suttogtam.
- Én első látásra beléd szerettem. Kérlek Dasy agy egy esélyt. - ne már, ez zsarolás a kis kutya szemek.
- Kapok egy fagyi kelyhet? - húzogattam a szemöldököm.
- Ha akarod veszek neked egy cukrászdát is. - röhögött.
- Oké. - egyeztem bele.
- Hol akarod? - hát nem vágta le.
- Én arra értetem, hogy "oké" kapsz egy esélyt. - mosolyogtam. Kicsit elkomolyodott majd nagy vigyor kúszott a képére és megéreztem ajkait az enyémen. Azonnal vissza csókoltam. Ajkaink először csak becézték egymást, majd át forrt egy vad szók csatába míg..........
- Héj, Dek....... - nyitott be Ang mi olyan gyorsan rebbentünk szét mint a galambok a téren ha elfutsz közöttük. - Hupsz, bocsi. - zárta be. - Várjunk csak ti - nyitott be újra. - áááááááááá! - sikított.
- Kuss már. - hozzá vágtam egy párnát.
Lassan kibattyogtunk a többiekhez. Mindenki 100 wattos vigyorral a képén nézett ránk. Én csak megforgattam a szeme és lehuppantam a kanapéra.
- Mizu? - húzogatta a szemöldökét Zayn. - Aú. Nem ütjük a barátnőd lehendőjét. - kap egy taslit aki velem kekeckedik.
- Óóó. A kis hölgy be adja a derekát? - röhögtem.
- Na ott mér nem tartunk. - nézett rám szúrós szemmel Ang. - Csak egy randi. - mosolygott.
- Aha. - alig bírtam vissza tartani a nevetést, de hát még is csak a barátnőm.
- Nem már nem én dugtam le a nyelvem az előbb....... - kezdte a nyávogást, de én a pofájába vágtam egy párnát. - Ahhhh, ahhhhh, ahhhh. - csapkodtam mint egy retardált foka. - Ha látnád a képed. - Niall ölébe temettem a fejem és a vállam csak úgy rázkódott.
- Fejezd be. - csapkodott Ang. - Fejezd már be. - kiabált, de már ő sem bírta és elröhögte magát.
- Lányok levegőt is kéne venni. - mosolygott Liam.
- Fáj, nagyon fáj. - nyöszörögtem, de akkor sem bírtam abba hagyni. Angel már nagyjából lenyugodott és Zayn ölelgette. Kivágódott a bejárati ajtó majd be is csukódott.
- Lily. - csillantak fel Harry szemei. Elkomolyodtam és a lányra néztem a többiekkel együtt.
- Be jöhetek? Vagy már kidobtátok a cuccaimat az ablakon? - kérdezte félve.
- A rózsaszín hálósat meg tartottam a többi nem kellet. - mosolyogtam. Még is csak a barátnőm.
- Beszélhetnénk? - láttam a szemeiben, hogy megbánta a dolgokat. Nyomtam egy puszit a Szöszim szájára és Lily után mentem. Leültem az ágyra mellé. és kíváncsian vártam mit szeretne mondani.    
- Hülye vagyok....... - kezdte.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése