2013. február 19., kedd

3. fejezet

Csövii:) 
Meghoztam az új részt! Remélem tetszeni fog..... jó olvasást*-*

Tweet

Ragacsos és nedves dolgot éreztem az arcomon. Lassan kinyitottam a szememet és Buborék a kutyám fejével találtam szembe magamat. Megsimogattam a fejét és már ki is rohant a szobámból. Elaludtam, sötét van. Kitapogattam az éjjeli szekrényemen a telefonom és meg néztem menni az idő. Hajnali két óra?? Mi? Felkapcsoltam a villanyt és körbe néztem a szobában. Egy cetli volt mellettem. "Szia álomszuszék! Olyan aranyosan aludtál nem akartalak felébreszteni. :) Holnap találkozunk....... xx Niall :D" Mosolyogva mentem be a fürdőbe. Kifésültem a hajamat és felvettem a pizsamámat. Vissza feküdtem az ágyamba, de nem tudtam aludni. Bekapcsoltam a gépemet és felléptem Twittere. A barátnőim hülye kiírásait olvasgattam mikor meg akadt a szemem egy képen. Az én vagyok? Na nem. De igen.
@Niall_Horan: Sweet Girl <3
Zavartan mosolyogtam a képernyőre. Mikor fotózott le? Ezt a szemüveget csak ma vettem. De azért aranyos, főleg amit írt hozzá. Sokáig gondolkodtam vissza írjak vagy ne és ha igen akkor mit? Ezért csak írtam egy szívecskét. Az Iphonom meg adta magát és elsötétült. Felraktam tölteni és magamra rántottam a takarót. Azonnal elnyomott az álom.

-Reggel-
Valaki rázza a vállam.
- Kicsim ébredj. - hallottam meg nagyi csilingelő hangját. Morogtam egy sort és felé fordultam, de a szemem csukva volt. - Itt vannak a barátaid. - simogatta meg az arcom.
- Jöj nek b. - hagyták el értetlen szavak a számat. A nagyi puszit nyomott az arcomra és felállt.
- Hali-hó. - robbant be a szobába Lily. A szemeim még mindig csukva voltak és nem is szándékoztam kinyitni.
- Kelj fel! - kiabálta Angel és lerántotta rólam a takarót. A hátamra fordultam és nyújtóztam egyet minek köszönhetően a pólóm a hasam közepéig csúszott.
- Cuki a pizsid. - hallottam meg Harry hangját. Hirtelen kipattant a szemem és felültem. Ami nem volt jó ötlet mert megszédültem.
- Ti mit csináltok itt? - túrtam a hajamba.
- Zavarunk? - mosolygott Louis. Megforgattam a szemeimet és a fürdő felé vettem az irányt. Becsaptam az ajtót magam mögött és beálltam a zuhany alá. Nem akartam sokáig kint hagyni őket a szobámban mert van ott pár személyes holmi amihez semmi közük. Megfésültem a hajamat és belebújtam a köntösömbe........ volna ha nem hagyom kint. Basszus.
- Angel hozz ruhát. - kiabáltam ki. A barátnőm már ott is termett benyújtotta az ajtón és már vissza is zárta. Felvettem a ruhadarabokat és kimentem a többiekhez.
- Mizu? - ültem le Niall mellé.
- Kivételesen szabad a hétvégénk. - rántott vállat Liam.
- És gondoltuk át jövünk. - mosolygott Niall. Na ezt ne elolvadok. Összekócoltam a haját és az éppen csörgő mobilomért nyúltam. Értetlenül néztem kijelzőre. Ahol Angel  neve villogott.
- Te felhívtál? - fordultam az említett felé.
- Ja, hogy fejezzétek be a nyáladzást. - mosolygott. Ez hülye. Válaszul hozzá vágtam egy párnát. Kinéztem az ablakon és csak most vettem észre, hogy esik az eső. Szóval ezért jöttek át.......
- Hány óra van? - kérdeztem, mert nem volt kedvem megnyomni a telom gombját.
- Tizenegy.  - nézett rám Lily.
- Ááááá. Megy a Spongebob. - rohantam le a nappaliba mint egy öt éves. Levágódtam a tévé elé és a képernyőre meresztettem a szememet.
- Ez most komoly? - röhögött Zayn.
- Kuss. - vágtam hozzá az éppen kezembe akadt tárgyat, ami éppenséggel a távirányító volt.
- Aú! - morgott. Az ír manó lehuppant mellém én a fejemet a vállára hajtottam ő meg az egyik tincsemmel játszott. Louis és Harry leültek elénk a szőnyegre és utánoztak minket. Liam a fotelban foglalt helyet. Lily nem zavartatta magát és beült az ölébe. Angel és Zayn meg asszem' a konyhába mentek. A két földön ülő srác már fetrengett a röhögéstől én meg Niall lábán pihentettem a fejemet és a kezembe temettem a képemet és úgy nevettem. Imádom a is szivacsot mindig szét röhögöm rajta az agyamat. És kiderült, hogy a szőke fiú is szereti még egy közös pont az evésen kívül.  Olyan félhét körül Angel elüvöltötte magát, hogy vajúhoz. Én és Niall felpattantunk és mindenkin átgázolva rohantunk a konyhába.
- Remélem a nagyid nem fog haragudni, hogy kifosztottam a hűtőt. - húzta el a száját Ang.
- Nyugi Frezi örülni fog, hogy nem kell főznie. - loptam egy szem sült krumplit Niall tányérjáról.
- Frezi? - húzta fel a szemöldökét Zayn.
- Ja a második neve. - adtam választ. A srác csak hevesen bólogatott.
- Neked is van második neved? - bökte meg Hazza Lilyt.
- Nincs. - vágta rá a lány.
- Óóó, de hogy nem. - mosolyogtam gúnyosan. - Ügye Kitty? - néztem a vörös fejű barátnőmre. Louis felröhögött, de Harry elintézte egy fejbe vágással.
- Szerintem aranyos. Edward gázab. - mosolygott a fiú.
- Miért pl.: ott  van Edward Norton. - mondta Angel.
- Ja vagy Edward Cullen. - mosolygott Lily.
- Megint kezdi. - horkantottam.
- Miért tök helyes. - vinnyogott Kittiyke.
- Egy nyálas képű ficsúr. - fintorogtam. - Még Zayn is jobb nála. - mutattam a fiúra, és a tányéromat a mosogatóba raktam.
- Én jobb vagyok Zany-nél. - duzzogott Hazza.
- Ezt azért mondta mert Zayn volt az utolsó közületek akire azt mondta, hogy helyes. - magyarázta Lily.
- Az nem Harry volt? - kérdezte Ang.
- Nem határozottan emlékszem, hogy az Zayn volt. - bizonygatta a szőke lány.
- Miért, hogy volt sorban? - kérdezte hirtelen Liam. Én felé kaptam a fejemet és  kicsit zavarba jöttem.
- Háááát ez bonyolult. - indultam vissza a nappaliba.
- Nem már! Mond el! - jöttek utánam. Meg ráztam a fejemet és sóhajtottam.
- Jó. - huppantam le a kanapéra. - Először Liam, majd Louis aztán Niall és Zayn. - bámultam a telefonom.
- És én? - nyávogott Harry.
- Igazság szerint ez nem is így volt. - néztem rá.
- Akkor? - kérdezte Zayn.
- Igazság szerint először belezúgtam Liamba, majd Louisba, aztán valahol itt mondtam, hogy Harry is helyes majd jött a Niall imádat aztán nagy nehezen kinyögtem azt is, hogy Zayn se olyan ronda. - vázoltam a helyzetet.
- Ja a "szerelmese vagyok Niallba" kor még mindig tart. - mosolygott Lily. Hamar lehervadt a mert fej becsaptam.
- Szóval Én csak helye vagyok? - akadt fent Harry. Kikészít ez a gyerek.
- Meg hagytam Lilynek az imádjuk Harry Stylest dolgot. - mosolyogtam. Innentől csend lett mindenki el volt a gondolataival.
- Üveg pörgetőzünk? - kérdezte hirtelen Louis. Körbe ültünk a szőnyegen én a két szőke közé. Középre raktam az üveget és Lily pörgetett.
- Felelsz vagy mersz? Ang. - húzogatta a szemöldökét Kitty.
- Mmmmm. Felelek. - válaszolta.
- Be jön Zayn? - Frezi elpirult. Haha.
- Igen. - pásztázta a földet.
- Ne már ezt eddig is tudtuk. - horkantottam fel. - Én pörgetek. - fogtam meg az üveget.
- Lily? - görbült mosolyra a szám.
- Merek. - ez az.
- Csókold meg a kis göndörkét. - a szöszi nagyot nézett, Hazza meg "szexin" húzogatta a szemöldökét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése