2013. február 23., szombat

6. fejezet


A Turné kezdődik, és más is......

*Dakota*
Kinyomtam az ébresztőt és nagy mosollyal az arcomon keltem fel. Ma kezdődik a Turné. Lecsoszogtam a lépcsőn. Angel és Lily már a nappaliban ültek. Li Ang ölében aludt.
- Jó reggelt. - léptem be a konyhába. Nagyi valamit a háta mögé dugott.
- Szia kincsem. Elkészítettem a kávédat. - mutatott a pohárra a pulton, de a másika keze még a háta mögött volt.
- Mit rejtegetsz? - vontam fel a szemöldököm.
- Semmit. - aha. Én meg ma jöttem le a fal védőről. Valamiért olyan fura érzésem volt.
- Mutasd. - nyújtottam a kezemet. - Látni akarom. - egyből lapozni kezdtem az újságot. És az első oldalon meg is találtam a cikket.
Többször is végig olvastam a sorokat. Sós cseppek folytak végig az arcomon. Letettem az újságot kezembe vettem a kávémat és felmentem a szobámba.
Berontottam fürdőbe és beálltam a zuhany alá. Fogat mostam megfésültem a  vizes hajamat. A törölközőt magamra tekertem és leültem az ágyamra. Fáztam ezért magamra kaptam egy pulcsit és az ölembe vettem a Laptopom.
 Az egész világháló az új párocskáról beszélt ezért inkább kinyomtam és elkezdtem készülődni. Mindjárt itt vannak a fiúk. Felkentem egy alap sminket és felvettek az elöl hagyott ruháimat.



A tegnapi napot csak a húgommal töltöttem. Vásároltunk, moziba mentünk és még a Vidámparkba is elrángatott. Majd segített bepakolni, amit én az éjszaka még átrendeztem. Imádom Őt és olyan nehéz lesz itt hagyni ilyen sok időre. Anyu halála óta két napnál nem töltöttünk egymás nélkül többet időt.
- Dakota! Itt vannak a fiúk. - kiabálta nagyi. Felkaptam a Converse táskám és lementem. Szerencsére a bőröndökkel nem kell bajlódnom még  tegnap lecipeltük azokat.
- Rendben írok minden héten. - öleltem meg szorosan a nagyit és a papát.
- Szeretlek. - puszilt meg Holly. Szorosan magamhoz öleltem a kislányt és vissza fojtottam a könnyimet.
Paul és a fiúk már berakták a cuccainkat a Turné buszba. Kiléptünk az ajtón és a srácok vigyorgó képével találtam szembe magam.
- Dasy. - szólt utánam a nagyi. Kíváncsi tekintettel fordultam hátra. - Ne hagyd, hogy bárki vagy bármi elrontsa az örömödet. Édesem. - mosolygott rám. Viszonoztam a gesztust és integettem a húgomnak majd a papa becsukta az ajtót. Amint vissza fordultam a többiekhez lehervadt a vigyor a képemről.
- Szép Jó reggelt. - kurjantotta Louis.
- Mitől olyan jó? - dünnyögtem és felszálltam a buszra.
- Mi a baj? - csatlakoztak hozzám a többiek.
- Mi lenne?  - kérdeztem vissza.
- Héj, mi történt? - ült le elém Angel. - Reggel olyan jó kedved volt. - fogta meg a kezemet.
- Semmi. Csak Holly és aj mind egy. - bámultam ki az ablakon.

*Angel*
Nem tudom mi baja van, de talán most jobb ha egyedül marad.
- És most hova? - kérdezte Lily.
- Felvesszük Natet és Eduardot. Majd irány Görögország. - vázolta Liam.
- Az több mint egy nap. - akadtam ki.
- Aha. - bólogatott Harry. - Tök buli lesz a buszon aludni. Ez az út egyik legjobb része. - mosolygott.
- Jobb a luxus hoteleknél a szobapincérnél? - vonta fel a szemöldökét Dasy.
- Azt mondtam az egyik. - hangsúlyozta ki az utolsó szót. A busz meg állt és a fiúk felpattantak.
- Hali-hó! - kurjantott Nate. - Ez aztán jó kis kocsi. - ütögette meg a busz oldalát.
- Ez egy busz. - szögeztem le.
- Részlet kérdés. - legyintette. - Dasy baba mi a baja? - ez hülye? Vagy mi van?
- Te ittál? - ráncolta a homlokát Dek. - Amúgy semmi. - huppant vissza a helyére.
- Láttad a cikket mi? - suttogta kicsit hangosan a lány fülébe.
- Milyen cikk? - kérdezte Harry. Dakota a kezeit mustrálta.
- Az Ír gyerek és az a Sasha vagy ki. - dörzsölte a tenyerét. Mi van? Bazdmeg akkor Dek ezért volt így kibukva.
- Hogy mi van? - akadt ki Niall.
- Szóval Ti még nem is láttátok? - gúnyos vigyor Dakotától. Hát remélem bejön a terve, miszerint erősnek mutatja magát. A táskájához lépett vad kereséseb kezdett. - Tessék! - vágta hozzá Niallhoz.
- Olvasd. - szólt rá Harry.
                         Niall Horran régi új barátnője???
Tegnap látták a One Direction Ír  fiúját egy szőke lánnyal. Sasha Romannal (18). Meg ittak egy kávét majd nagy nevetések közepette sétáltak. Egy csók is elcsattant. Vajon Niall (19) vissza fogadj régi barátnőjét? És újra együtt lesznek? És mi van Dakota Dasy Faning-al (18) a banda háttértáncosával? Reméljük hamar fény derül mindenre.
Csók:
Dakota:


- Hát haver Gratula. - veregette hátba Zayn. - Dakota Te meg szard le az újságot. - mosolygott a lányra.
- Pontosan azt teszem . - pacsiztak le. Na ennek rossz vége lesz.  
- Ha? Mi? Nem is voltak ott fotósok! Nem is vagyunk együtt!!! - akadt ki Niall.
- Ez van Édes. - mosolygott Dakota a fiúra. - Szia. Göndörke. - huppant le Hazza ölébe.
- Szia. Szép lány. - vigyorgott kajánul.
- Most mit fogsz csinálni? - kérdezte Liam.
- Még is mit? Nyilatkozom, hogy ez nem igaz. - háborgott Niall.
- Ezt mind ketten így gondoljátok? - kérdezte Dakota.
- Igen! - rivallt rá a fiú.
- Okéééé. Én csak kérdeztem. - piszkálta tovább Harry haját. Szöszi elment felhívni a csajszit. Itt az ideje.
- Liam beszélhetnénk? - kérdeztem. Ő csak bólintott és arrébb sétáltunk a többiektől.
- Ha Dakotáról van szó, igen nekem is feltűnt. Ez így nem lesz jó! - rázta a fejét. - Ősze fog roppani egy idő után. - sóhajtott.

-Este- 11 órával később. -
- Harry aludj már. - rivalltam rá. Fél órája forgolódik és be nem áll a pofája. Zayn és Dakota a jó alvókánjuknak köszönhetően már húzzák a lóbőrt. Liam meg a füldugónak.
- De nem megy. - nyávogott.
- Felfogod ébreszteni a többieket. - vágtam hozzá az első kezembe akadt tárgyat. Ami egy könyv volt?!
- Aúúú! - dörzsölte a fejét.
- Na jó! Harry Edward Styles! - kiabált fel Dakota. - Mi kell ahhoz, hogy befog a pofád és aludj? - állt az ágya elé.
- Ide bújsz? - vágott kölyök kutya képet és fel emelete a takarót.
- Én alszom belül. - mosolygott. Lekapta a felső ágyról a plüss kutyáját és befeküdt a fiú mellé. Hazza át karolta a derekát.
- Harry lejjebb a kezed az egy csikis pont. - mormogta.
- Ti hülyék vagytok. - röhögtem fel. Egy idő után már csak az egyenletes szuszogásokat lehetett hallani. 



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése