2013. február 20., szerda

4. fejezet

Hali-hó!
Új rész! Remélem tetszeni fog mindenkinek! Ha kérhetnék vissza jelzést! Nagyon boldog lennék :D
Izééééééé 

*Dakota*
- Csókold meg a kis göndörkét. - a szöszi nagyot nézett, Hazza meg "szexin" húzogatta a szemöldökét. Lily félve nézett a srácra, de végül meg csókolta. Mi az, hogy??? Legalább három percig tartott, és elég durva volt. De utána úgy néztek ki mint a paradicsom. 
Ki derült, hogy se Louis se Elenor nem tudja mikor van az évfordulójuk Zayn került már rossz társaságba ennek köszönhető a cigizés. Niall szereti a barna göndör hajú, kék szemű lányokat. (???) 
- Dakota felelsz vagy mersz? - kérdezte Harry. Basszus megfogja bosszulni a Louis Hazza csókot.(xd)
- Merek. - mondtam félve. Szinte láttam ahogy a srác feje fölött felgyulatt a fény.
- Csókold meg valamelyik srácot. Aki bejön. - na ne már ez egy felelés is egyben. Vissza kapod!!! Mindenki engem nézett. Hirtelen oda fordultam Niallhoz és ajkaira tapadtam. Először megdöbbent, de vissza csókolt. Akkor sem váltunk el mikor a többiek taps viharban törtek ki. Sajnos megszólalt a telefonom. Gyorsan felpattantam és kanapén lévő készüléket felkaptam. A fiúk hátba veregették az ír fiút. 
Na ne, na ne. Ez meg mit akar?  Kinyomtam a hívást és vissza mentem a többiekhez.
- Minden oké? - kérdezte Angel.
- Mi? Ja persze. - habogtam.
- Ki volt az? - nézett rám Lily.
- Ismeretlen szám. - hazudtam. - Na kijön? - tereltem a témát. Zayn vetkőzött Angel legnagyobb örömére. Újra megszólalt a telefonom.Nem tudom, és nem is érdekel mit akar. Meredten bámultam a csörgő készüléket. 
- Dasy? - kiabálta valaki a nevem. - Föld hívja Deket. Hahó!!!! - húzta el a kezét valaki a szemem előtt.
- Mi? Tessék? - ráztam a fejemet.
- Fel kéne venni. - mutatott Liam a már tízperce csörgő mobilomra. Egy egyszerű mozdulattal kinyomtam és avval a lendülettel ki is kapcsoltam. Elhajítottam a szoba másik végébe és a döbbent fejű barátaimra néztem. 
- Mi van? - értetlenkedtem. 
- Te most......... - kezdte Louis, de közben eltátotta a száját.
- Szomjas vagyok. - álltam fel. - Ti kértek valamit? - kiabáltam a konyhából. Öntöttem magamnak limonádét és kidülledt szemekkel néztem az órára. - Srácok tizenegy óra. - mentem a nappaliba. - Szerintem aludjatok itt. - vetettem fel az ötletet. Hát senkit sem kellet sokáig győzködni. Megágyaztunk ki a földön vagy az ágyon vagy éppen a kis "kanapén" a szobámban. A birodalmamban aludhatnak a fiúk? Én sem vagyok komplett. Be vackoltuk magunkat a plazma tévém elé. Beraktunk egy horror filmet és egy csomó kukoricával kezdtük el nézni. Mindenki lefeküdt a maga kis helyére egy ideig még beszélgettünk. Olyan hajnali három körül elaludtunk. Már aki. Már vagy egy fél órája jár az agyam. Mit akar hat? És mi volt ez a csók? Jó csak egy játék, de ez több volt annál. Legalább is nekem. Óvatosan megfordultam, hogy ne ébresszem fel a mellettem alvó fekete hajú hölgyeményt.   
- Te se tudsz aludni? - kérdezte Niall.
- Basszus. De megijesztettél. - kaptam a szívemhez. 
- Bocsi. - vigyorgott rám édesen. 
- Az ír manó se tud? - vigyorogtam. Csak megrázta a fejét. Nem tudom miért vagy, hogy? De egymásra néztünk és elröhögtük magunkat. Bele nyomtam a fejem a párnába, hogy ne hallják a többiek.
- Kuss legyen. -vágott hozzánk egy párnát Harry. 
- Lemegyünk? - kérdezte szöszi. 
- Olyan béna vagy. - röhögtem. Niall majd nem át esett egy tálon. 
- Az az izé volt útban. - játszotta a sértődőtett. Én csak legyintettem. Az ablakon bámultam kifelé és néztem az esőt. Pont egy ilyen nagy vihar volt mikor....... Mit akar? Miért keresett fel újra? Azok után amit tett......... mit gondol. Egy kezet éreztem a karomon. És Niall meleg leheletét a nyakamon. Kirázott a hideg és libabőrös lettem. Át karolta a hasamat és a nyakam kezdte puszilgatni. Megfordultam a karjai között és azt gyönyörű kék szemet kezdtem el bámulni. 
- Niall, kérlek ez most........ - suttogtam. 
- Persze. Sajnálom. - lépett hátra. Megfordult és leült a fotelba. Mond, hogy nem sértődött meg? Leültem mellé a fejemet a vállára hajtottam és kis köröket rajzoltam a kéz fejére. 
- Niall. - nem tudom mit akartam.
- Ki hívott? - kérdezte váratlanul. Nekem meg állt a kezem és felpattantam, hogy elmenjek, de a derekamnál fogva vissza húzott. Az ölébe ültetett a mellkasának dőltem és össze kulcsoltam a kezeinket. 
- Nem fontos. - mondtam.
- De nekem az. - simogatta a kezemet. 
- Apám. - köptem ezt az egy szót. A fiú furán méregetett így folytattam. - Mikor anyu meghalt - kicsit elcsuklott a hangom. - azért kerültünk a nagyihoz mert apám elhagyott minket. Talált magának egy új családot. - meredten bámultam az össze kulcsolt kezünket.
- Sajnálom. - suttogta a a fülembe.

*Angel*
Komásan  botorkáltam le a lépcsőn. Benyomtam a kávé főzött és kivettem a tejet a hűtőből. A meleg folyadék jól esően hatott a torkomnak. Kezdtem magam éberebbek érezni. Beraktam a mosogatóba a poharat. Nagy zajra lettem figyelmes. Rohadt gyorsan pördültem meg a tengelyem körül. Szembe találtam magam a földön fekvő két lánnyal. Lily a térdét szorongatta Dakota meg vihogott mint egy ló. Egy idő után hang se jött ki a torkán csak csapkodott mint egy retardált foka. Ami nekem is mosolyt csalt az arcomra. Komás fejek társultak a trappoláshoz a lépcsőn.
- Mi történt? - kérdezte Liam. Harry segített fel állni Lilynek, de Dasy még mindig röhögött.
- Persze nevesd csak ki a barátnődet. - lépett át a lányon Lil.
- Bocsánat mucó. - ölelte át hátulról a szőke lányt Dek. Végül is kiderült, hogy szöszi lesett a lépcsőről Dakota meg röhögőgörcsöt kapott.
- Na és mi volt este hajnalban Niallal? - kérdeztem a barátnőmet amíg a többiek elmentek készülődni.
- Semmi.... - mosolygott.
- Ne kelljen már mindent harapó fogóval kiszedni belőled! - néztem rá mérgesen.
- Azt hiszem, hogy hogy...... - dadogott. - Bele Szerettem. - pirult el.
- Ki be szerettél Te bele? - rikkantott Lily. Dek ijedten fordult hátra. A kis csapat ott állt észre se vettem, hogy lejöttek.
- Senkibe. - hazudta a lány.
- Na ne már. - bökdöste a hátát szöszi.
- Anyádba, bazdmeg. - vágta hasba a lányt és felment az emeletre.
- Ennek meg mi baja? - értetlenkedett Lily.
- Mind egy. - legyintettem. Vasárnap szóval szabad nap.
- Na és mit csinálunk? - kérdezte Harry.
- Mi együtt? - mutattam körbe.
- Aha. Miért? - kérdezte Liam.
- Tegnap is együtt voltunk. - nyafogtam. Persze nincs semmi bajom velük. Csak hát minden nap látni Zaynt.- Jó mind egy. - forgattam a szemeimet.
- Szóval mi a mai program? - vigyorgott Niall.
- Elmegyünk Acton-ba. - robogott le Dakota a lépcsőn.
- Hogy hova? - kérdezték egyszerre a fiúk. Nekem és Lilynek egyből felvidult a képünk.
- A nagynénémhez. - vigyorgott a lány. - Szóval mennyetek. Tiszta, ruha stb. és egy óra múlva nálatok. - terelgette a srácokat az ajtó felé.
- Ti is. - tolt a lépcsőhöz a lány. Egymást váltottuk a fürdőben. Én tettem magamra egy alap sminket és felkaptam valami ruhát.
Angel:
Lily:

Dakota:


Bepakoltuk a cuccainkat és elindultunk a fiúkhoz. Bepattantunk Dakota Lexusába. A rádióval együtt üvöltöttük a dalokat. Tízperc alatt meg is érkeztünk. Csak Dasy szált ki a kocsiból. Becsöngetett és a fiúk már kint is volt.
- Kövessetek. - hallottam a lány szavait. Mindenki bepattant a kocsikba és elindultunk. Bedugtam a fülembe a fülest és max hangra állítottam, felraktam a műszer falra a lábaimat és bámultam az elsuhanó fákat. Lily kényelembe helyezte magát hátul és a a magazinjait olvasgatta.
- Harry kérdezi mennyi az út? - kiabálta túl a rádiót Lil. Dakota annyira belemerült az éneklésbe, hogy meg se hallotta. Felmutattam két ujjamat jelezve, hogy kettő óra. A lány már pötyögte is a választ.
A gondolatok a semmiből ugrottak a fejembe! Zayn. Olyan aranyos volt ma reggel kócos hajjal álmos, de még is édes képpel. Többet érzek a fiú iránt mint barátság és mint az szeretném. Azok az igéző tekintetek.
- Ezt figyuzátok. - ébresztett ki Lily hangja a gondolataimból. - A One Direction fiúk és háttér táncosaik között talán több is van mint munka kapcsolat? stb.... - olvasta a lány.
- És van? - bökdöstem az oldalát Deknek.
- Miről maradtam le? - visított Lily.
- Semmiről. Csak dumáltunk. - nézett rám szúrós szemmel. Hát erről ennyit. Én tovább hallgattam a zenét Lily olvasott Dakota meh vezetett.
- Ez az!!!!! - kiáltott fel Louis mikor kiszálltunk a kocsiból. - Úgy fáj a hátsóm. - visította. Niall oda lopódzott mögé és rácsapott a seggére. - Áúúúúúúúú! - ordított. A nyílt utcán kezdtek el kergetőzni.
Becsöngettünk a házba és már nyílt is az ajtó.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése